יום שישי, 16 במרץ 2012

משפטי מוטיבציה (והפעם משפטי מייקל גורדון) - חלק ד'

אוסף משפטי מוטיבציה לאימונים



הפעם בחרנו להציג בפניכם כמה מהציטוטים המפורסמים של שחקן הכדורסל הגדול בכל הזמנים - מייקל גורדון:
 מייקל זכה שש פעמים באליפות ה-NBA במדי שיקגו בולס, ופעמיים במדליית זהב אולימפית במדי נבחרת ארצות הברית. הישגיו האישיים כוללים חמש זכיות בתואר MVP של העונה הסדירה, עשר פעמים חבר חמישיית העונה, תשע פעמים חבר חמישיית ההגנה, 14 השתתפויות במשחק האולסטאר, שלוש זכיות בתואר ה-MVP של משחק האולסטאר, שלושה שיאי חטיפות כדורים, שש זכיות בתואר ה-MVP של סדרת הגמר, וזכייה בתואר שחקן ההגנה של העונה ב-1988.ג'ורדן מחזיק בשיא ממוצע הנקודות לקריירה ב-NBA עם 30.12 נקודות למשחק, וכן בשיא של 33.4 נקודות בממוצע למשחק פלייאוף. 
הרבה אנשים לא יודעים שמייקל ג'ורדן היה שחקן כדורסל די בינוני בתיכון, ובשלב מסוים אף הורחק מנבחרת בית הספר. שחקנים אחרים היו מתייאשים. אבל מייקל התקשח בעקבות הכישלון. הוא החל לתרגל קליעות לסל בעצמו, שעות על גבי שעות בכל יום.

נתחיל:
1. "אף פעם לא פחדתי להכשל" 
2. "עבודה קשה... החלטיות... אני צריך לדחוף את עצמי קדימה"
4. "כשרון מנצח משחקים, עבודת צוות ואינטליגנציה לוקחות אליפות" 
5. "אני יודע שהפחד הוא מכשול להרבה אנשים, אבל זו אשליה בעבורי... הכשלון תמיד גרם לי לנסות יותר בפעם הבאה"
6. "אתה צריך לצפות מעצמך דברים שאתה עדיין לא מסוגל לעשות"
7. "אני מסוגל לקבל כישלון, כל אחד נכשל במשהו, אבל אני לא מוכן לא לנסות."



מקווה שקיבלתם זריקת מוטיבציה, נתראה בפוסט הבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה